Organiseren & reorganiseren van uw administratie

Of u nu beginnend ondernemer bent of een gevestigd bedrijf heeft, een goed ingerichte administratie is van levensbelang voor de continuïteit van uw bedrijf. Ook het reorganiseren van uw administratie kunt u gerust aan ons overlaten.

Als starter kunt u regelmatig nog niet overzien waar u in de toekomst mee te maken krijgt en in zo’n geval is een steuntje in de rug of het juiste advies bij het organiseren van uw administratie goud waard.

Bestaande bedrijven kijken er vaak tegenop om hun administratie te reorganiseren, terwijl daar regelmatig alle reden voor is. De bedrijfsvoering verandert over de jaren, nieuwe inzichten vragen om een andere administratieve organisatie of uw bedrijf is zodanig in omvang gegroeid dat uw bestaande administratie niet meer voldoet.

U bent bovendien wettelijk verplicht een goede administratie bij te houden en te bewaren. Deze administratie dient afgestemd te zijn op de aard van uw bedrijf.

Uw administratie bestaat daarvoor o.a. uit de volgende onderdelen:

  • Kasadministratie en kassabonnen
  • Financiële documenten, zoals in- en verkoopboek
  • Ontvangen facturen en kopieën van verstuurde facturen
  • Bankafschriften
  • Contracten, overeenkomsten etc.
  • Agenda’s en correspondentie
  • Databestanden

Wij onderzoeken, evalueren en adviseren op dit terrein en verzorgen desgewenst een volledig nieuwe administratie en alle noodzakelijke werkzaamheden. En dat alles zonder dat de continuïteit van uw bedrijfsvoering in de knel komt!

Contact

Heeft u vragen of wilt u meer weten dan kunt u dat eenvoudig met dit formulier duidelijk maken. Bellen mag natuurlijk ook!
  • Acquisitie via dit formulier wordt niet op prijs gesteld.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.